Tuesday, May 31, 2011

:: lega dan berdebar 2 in 1 ::


assalamualaikum..

salam n hye..eh brape byk kali bagi salam daaa..xjawab dose :p

korang pernah rase x perasaan lega tahap gaban bile korang berhempas pulas seapkan kerja yang perlu diseapkan before due date? korang xcukup tido siang dan malam sebab nak buat keje tu? korang korbankan waktu tdo, makan, tengok wayang, bermain dan sewaktu dengannye sebab nak buat keje tuu?




sebab bende ni lah aku banyak yang aku korbankan..yeah! korang nampak buku kulit tebal berwarna hijau neh?? ni ialah final year project aku. nak paham lagi? thesis. haa.senang cite. ni la tajuk project aku.

A Study on Contribution of Information Technology (IT) on Marketing at Chelos Sdn Bhd

rase puas yang xtergambar bile da abes buat project ni. pening weh series. haip.ni baru degree. aku tataw la cemane dorang2 leh study sampai peringkat master..master chef aku leh la kot! PhD bagai..bak kate lecturer aku PhD tu perasaan hasad dengki. jangan ye u olss.. xelok untuk kesihatan yaww!

yelahhh cemane xpening. supervisor aku nak camni aku da wat camni..pastu bile tunjuk nak camtu plak.padahal aku ingat lagi die cakap nak camni. tukar balik. buat..buat..n buat..pastu duet pown mengalir kat kakak fotostat, kedai doubla a sebab byk kali print, fotostat bende same. kalau kat times square ke, TGV, GSC ke..best sket ye x? errrr..


last but not least, ni hasil kerja mista mok mok.hee. congrates b kite same2 da abes :)


pasni dunia baru akan muncul. dunia yang akan dinikmati sampai la umurku mencecah 56 tahun. korang tawu dunia ape? dunia baru laaa..cam cite kat tv3 tuu :p ape aku ngarut ni? kemonn dilla..dunia pekerjaan la :)

setelah sane sini aku pegi interview kerja, akhirnya aku telah berjaya..beshnyerr! act fyi ni adalah training program to fresh graduate. aku dapat on the job training dekat cyberview sdn bhd. name die cyberjaya graduate attachment and training programme aka GREAT. kire training before dapat jadi permanent lahh..i hope so :)

aku x dapat gambaran lagi camne training ni diadakan. ape2 nanti aku update. aku sedar ramai lagi fresh graduate kat luar sane yang xberpeluang dapat kerja lagi. ade yang xdapat interview pown lagi. alhamdulillah..aku dapat gak beberape interview..even xdapat tapi tetap memberi experience kat aku. yelah. korang blaja kat kolej universiti tu teori je..bile kat alam pekerjaan environment die laen taw. trust me.


so dengan opportunities yang aku dapat ni, diharap dapat menjadi titik bermulanya aku di alam pekerjaan. umur kau pown da brape cik dilla oii..nak kerja sungguh2..yeahhhh!

dup dap dup dap weh tunggu esok..1 jun 2011. registration day. pray for me ye kawan2 :)

thanks..terime kasih daun keladi <3