Sunday, June 05, 2011

:: exschoolmate weddings ::


Assalamualaikum..

yesterday 4 june i went to my ex schoolmates wedd which is hafizuddin and hidayah shafie. congrates da selamat pown kawen..sorang2 member aku da kawen kan..seronoknyerrr! as my car kene anta kat bengkel, so my parents drop me at my fren house, nabila. nabila plak before tu bz wat braces die..kali ni color biru plak. macam2 minah ni..colorful.hihi.

then da seap2..pick other fren plak which is yana. bile da berjumpe tu memang riuh la..da masing2 bile jumpe pot pet masing2..hee.

kawan2 laen yang pot pet together :

memang ramai la jumpe ngan ex schoolmate kat kenduri apisudin tuh. ex pown ade ngan aweks memasing..curlassss gitu. kitorg ni lone ranger jek. AAK? aha! just chill with my frens yaww :)

bile da jumpe2 tu mule la..memang soalan yang satu ni tersangat lah femesnye..korang tawu apee??? ahaha

"ko punye turn bile plak???"

haishhh..pastu jawapan die..

"aku tunggu ko dulu laa..."

ahaha. jawapan selamat weh! yelahh..aku pown xpasti lagi kan bile..ade rejeki ade lahh..hee..kan kan b?? :)


congrates apis n yan :)
cumelllsss!


pot pet geng..riena da knape? tabik hormat ye? hee :p
p/s pakcik baju putih tu bukan geng ye :p



with raja zhariff in da house!


kami lagi


ha.time ni artisss da kua..tu die, yana with her spec..curlasss gituuu.


with pengantin


hidayah shafie. laen muke die on that day..seri pengantin org kate...hihi!


congrates ye dayah :)


candid!

last but not least..happy jumpe korang sume..bz kawan2 aku neh.sume da jadi wanita bekerjaya.hee. bleh kate wat reunion kecik2 laa.. nnt nad ade buat birthday party on her birthday insyallah aku datang if tade pape sbb die da ajak..seap ckp " kalo xde korang seap r" ahaha! nad2..macam2..

to pengantin..congrates yah! happy ever after.. aku doakan yang terbaek utk kawan2 aku :)

terime kasih daun keladi, next entri jumpe lagi <3



1 comment:

Anonymous said...

aku tabik hormat!!hahahaha..gf pade ex bf tak payah la nk usha maut sngt kn..ntah pape la...sabar jela mak nyahhh!hehehee