Friday, December 31, 2010

:: harimau malaya ::

29 dec 2010.congratulations.bravo.tahniah setahniah2nye lah kepada skuad bola sepak kebangsaan kite. harimau malaya kerana berjaya mengaum dengan kemenangan piala suzuki utk tahun 2010 ni. seyes aku bangge gile menjadi anak malaysia. sumpah bangge doe! hahaha!

ptg tu aku o9, aku rajin la plak layan twitter tgk fan2 indon ngan malaysia gado2 kan.lawak ade,kekekkeke aku ketawe, fanatik tol la dorg ni.. tp yg paling hangin aku bace kat page ni macam2 fans fanatik indon ni maki2. cam #$%^&**&@! huh! (sabar ye dilla) bialah mereka2 tu..yg penting Malaysia menang you all..my country oke! hehe..proud to be malaysian! *brape kali mao ulang daaa labuuuuu?? :p
haha!watever!

first time my babah duk tercongok depan tv. kalo b4 ni die duk xkesah je kan ngan bola..final ritu die yg beriye.haha.sampai panggil kitorg 'da starttttt'.hahhaha.
lawak lah..sejak bile lak babah aku ni layan bola sepak msia kannn..aku ingat lg..die penah ckp..'kalo bg free tix tgk bola pown babah xingain masok' heh.yolahh tu bah oiii..skrg pecer?? ahha! :p

aku paling solute lahh kat penjage gol msia ni kan khairul fahmi. nak menanges aku tgk die dpt tgkp almost tendangan dr player indon kann. superb oke! first gol dr safee sali wat umah aku bergema ngan sorak..mak aii bising lah kann satu umah neh..sore memasing xnk kalahkan ziana zain plak nyaring die..haha! ngek tol. tp bile gol da masok ke gawang msia 2 kali..isk2..sedeyh la plak..doa je wisel cepat abes.
n yesssss!piala suzuki akhirnya dpt oleh malaysia! for da 1st time oke! syabas mere bete!

to rajagobal..anda sudah membimbing pasukan msia ke tahap yg membanggekan! teruskan usaha anda! we support u.Malaysia boleh!!!!

enjoy saat2 malaysia dapat piala :)

final malaysia vs indonesia





anugerah top scorer..safee sali..babah aku ckp die cam allahyarham mokhtar dahari. :)



n fans malaysiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! beshnyerr kalo dpt same2 bg sokongan..kan kan?



go Malaysia go!

4 comments:

Jay said...

tu la. lain kali pergi stadium.. tengok aku nih.. hahaha!

dilla ohh lala said...

elehh..belagak.heh :p

Anonymous said...

ouh yea???
hahaha! xpe2 pasni if ad malaysia main, xkesa la tournament ke friendly kite ke stadium ye..
wayang suda, teater suda, stadium plak...huhu! :-)

dilla ohh lala said...

hehe..okie dookie.tadehal.
xpenah gak tgk kat stadium..
hoki je penah.haha!