Sunday, May 22, 2011

:: bday with family part 1 ::




part YOU tuu tukar ME..

wahwahwah..!!! 20 MAy 2011 datang lagi..aha..means my age plus 1 digit lagi la..OH MYYYY...but who caressss! age is just a number kan kan? aku rase sume orang agree with that statement. kalo korg nak kate 'oh biaselahhh pompuan..' eh hellooo.. suke hati akulahh.. AAK? (tgn didada, mate ke atas)

yang bestnyerr..awal2 subuh dpt hug n wish from mama babah..wee~ ingatkan dorg lupe.. :)

on my birthday yang ke tetttttt *_____* i hope :

* to be anak yang baek to my beloved parents.

* semoga aku mendapat ape yang dihajati

* murah rezeki aku

* dikurniakan kesihatan yang baik. (makan biskut jacobs mcm FAFAU, nnt sehat!)

* tabah dan kuat!

* be a good girl :)

* semogaaaa mendapat kerjaaaaaaa!

AMIN YA RABBAL ALAMINNNN :)

to my beloved parents, thanks yah sebab membesarkan dilla dr kecik smpi besa gajah nii.. bagai menatang minyak yang penuh.wahh..peribahase plak ko dek non! reli appreciate that..MAMA..BABAH! love u both sooo muchh!!!

and thanks babah belanje mkn ikan bakar..on my birthday im soo craving ikan bakar..and u reli made my day babah. dpt gak! yeay..sedap2..nyummmehhhh~

mama..thanks belikan kek SR..indulgence..fav mama kan?? i love u mama.

adek2 aku..angah..syamito..ngan laila ..thanks 4 da wish.. sayang korangg sesangatt..beselahh gado kecik2 tuu..aku kaco korg ke..cari pasal ngan korg ke.. aku boring2 aku kaco lahh. pedulik hape aku :p

babah belanje makan kat sini..tasik idaman, bangi.
ikan pari bakar..sedap2~

lepas balik makan2..makan kek plak.. memang ternak lemak aku nehh. xlaratttt.
tp belasah jugak..ape ade hal?? ;p


the birthday girl.. muke happy xleh blah. :p


indulgence..nyumeeehhhh~


my family


peace..peace..x abes2..


No comments: