Monday, September 05, 2011

:: soalan same lagi ::


assalamualaikum!

ni nak share plak satu soalan yang mesti kene hadap.lagi2 bile da keje kan. haih. aku baru je keje haa..baru 1st time bagi duet raye kat budak2. first time ever okay.
da nak tanye pasal soalan yang satu nii.
bile nak tunang??? dangggggg! aduii..kalo ade duet skrg pown boleh! biarlah kami merancang semuanya.kumpul duet dulu. bile sampai jodoh kami, tunggu lah kad sampai kat depan rumah anda.cewahhh giituu :p
bukan senang okay.banyak nak pakai duet.
lepas tu aku terjumpe ni dekat facebook. khas untuk para lelaki sekalian..bace..
‎"Aku trima nikahnya si dia binti ayah si dia dengan mas kahwin RM..."
Bunyi mcm sng? Nah ni erti sbnr nya:
"Aku tanggung dosa2 si dia dari ibu bapanya,apa saja dosa yg dia buat,dari dedah aurat hingga tinggalnya solat,aku tanggung & bkn lagi ibu bapanya.Dan aku tanggung semua dosa2 bakal anak2 ku,jika gagal maka aku fasik,dayus & aku rela masuk neraka & malaikat Zabaniyah melibas badanku sehingga pecah"
susah bukan? tu lah tanggungjawab seorang lelaki sebagai ketua keluarga.
p/s : faeq daniel. diharapkan awak menjadi ketua keluarga yang baik untuk saye dan anak2.(future ye) aminn :)
bye! <3

No comments: