Monday, September 05, 2011

:: salam eidulfitri ::









assalamualaikum. sehingga entri ni ditulis da masuk sayawal ke- 7, so xterlambat rasenya nak wish selamat hari raya to uols. dan sebagai tande kite sebagai umat islam merayakan hari kemenangan. we made it kawan2! yeah! :







maka, selama itu lah jugak kite menjadi 'incredible hulk' sebab semua makanan - lomang, rondang, ketupat, nasi impit, lontong, dan segale macam juadah makanan yang terhidang atas meja tuh. lupekanlah segale diet2 korang tuh di hari raye nii..maklumlahh..setahun sekali kann.. ni lah masenye nak rase makanan lazat2..tol x? korang jgn nak tipuu lahhh. :p





btw..ni mak sedare n kazen2 sebelah babah aku.depan tu wan ngan mama. ni ade yang x masuk lagi nii..




ni family sebelah mama. with makteh n family je..laen raye ke 2 baru lik.xsmpt snap.









and...this is my family!



korang tengok adek beradek pompuan aku pakai baju oren kan? aku je peliks cket. act ae cerite disebalik baju tu. baju raye suppose oren this year. da siap tempah dekat tailor. aku ade bagi sepasang baju kurung moden as baju contoh. pastu aku ade la cakap nak labuhkan baju drpd bju asal. amek dari tailor tu ari ahad, 2 hari before raye sebab tailor tu dekat n9..alang2 da balik kampung terus singgah dekat rumah tailor tu. mama yang tolong amek kan.bile da dapat, ohh rase xsabarnye nak raye!!

bile try baju tu, rase nak nanges je..SINGKATTTT! oh sedeyhnyerrrrr! tros off mood! hmm..

naseb la ade bwk baju raye lagi satu. n baju kuning tu mak aku punye baju act. naseb okay! huuuuu..semputttttttttttttttt. tapelah..i've got an idea to alter the baju kurung moden.

malam raye di kampung aku.weehooo!


syiokkk weh!


ni lah kampung saye di negeri sembilan :)


raye raye gak..hari kemerdekaan xlupe taw!


happy merdeka raya!



posing time with anak dara and ade terselit mak dara ye disitu.hihi

anyway, i've got a blast hari raye. and for the first time ever aku bagi ANGPOW dekat adek2 sedare. 1st time lah jugak aku rase hows every parents feel macam semputtttttt tiap kali menjelang syawal. sume nak baru. duit raye lagi.haih~



perlu bekerje keras nii..nak simpan duit untuk beli kete, rumah, kawen lagi..upssss~


bye! <3

No comments: