Wednesday, January 16, 2013

:: Mini Veil Bertunang ::

Hye Assalamualaikum,
Since jadi tunangan orang ni, rasenye xbrape banyak yang berubah..same je actually..cume kengkadang babah aku ade pesan rajin2 masak sebab die tahu anak die ni cemane..heh heh heh..
So memey kene rajin2 kan diri la sekarang ni..tp al maklumlah ade gak malas2 tu..bangun lambat sume..chill la dulu..kan kan? Since i upload pic My E-Day dekat fb..ade yang tanye pasal mini veil yang aku pakai..
Sebenarnye mini veil yang aku pakai tu last minit cari taw. Dengan bantuan En Google, aku search google image dusty pink color. Keluarlah pic ni..cantik! as i wish.. the heavy beads atas kepale..sebab my peplum dress kosong, kalo boleh nak ade heavy beads so xnampak la kosong sangat kan.
Nak tahu dekat mane?? Veil by Adria Cottage :)
So aku terus email tanye pasal veil tu. And the problem is veil tu labuh and i think it not suit with peplum style sebab nampak macam sarat dekat pinggang. So after had a short telephone conversation with Aida, the owner of Adria Cottage, aku cakap yang aku nak mini veil.

Senang sangat nak communicate dengan Aida ni. Aku just bagi color and die buatkan. Aku xcakap banyak pon. She knows what to do. Thanks Aida :)



see..i love the combination of color..off white..soft pink..and fuchsia pearl!

So sape2 yang pening nak fikir pasal veil, you can like ther facebook, Veil by Adria Cottage yah! :)

image *tag photo*

 thanks and salam semua :)

No comments: