Friday, March 04, 2011

::mista broga ::

hye kawan2..
lame gler..gler..glerr..xupdate blog neh. act da lame da. xhengat bape hb.haha!byk gler assignment.tp curik2 mase la update blog aku yg da bkurun neh.hehe! ciann kalo la blog ni leh bercakap..mesti die da marah kat tuan die kan kan? tp kang aku plak yg terkejot beruk blog ni bercakap. sakit jantung.xpasal2 masok hospital. *jap.ape aku ngarot neh? haishh!

oke. seperti title nye juge.akhirnya aku berjaye juga menjejakkan kaki ke puncak bukit broga, semenyih tuu. before ni ade beberape outing, xdpt join.memang btol2 frustrated la kan.dah la membe2 photog gile2..hehe. tp nak wat cane.xde jodoh nak pegi ngan dorg.hee. tp jodoh aku utk g ke bukit broga ni tercapai dengan mista faeq daniel. n ngan kawan2 kelas die. excited ni weyyy! haha.

malas nak ckp byk..korg layann jek gambo2..zassssssssssssssssssss!





:: kalo nak tahu lebih lanjut sile klik ::


No comments: